onsdag den 18. august 2010

Øøøøøhhh. Jeg kom til at ramme dit skilt !

........."Fint makker, så får vi det da bare op at stå igen". Hvis det var sådan, så var det til at have med at gøre. Jeg bliver normal ikke gal, hvis folk sige, at de er kommet til at ødelægge noget. ( Jeg kan godt være ærgerlig og engang i mellem tænke mit om personen ) Men normalt går jeg efter løsningen - Ikke synderen. Og derfor bliver jeg sur - gal - ked af det, når jeg finder ting, som man tydelig kan se at nogle har ødelagt. At de ikke kunne være i tvivl om de har gjort noget forkert........ Og så alligevel bare lige så stille er forsvundet fra stedet ! Nogle gange opdager man det, andre gang er der nogle andre der siger noget og allerværst. Nogle gange går der noget mere galt, når man ikke får fixet den første fejl. I dag opdagede jeg dette nedkørte skilt. Det har nok lagt der et stykke tid. Det står for at advarer andre trafikanter om at vi transporterer stor vindmølle vinger tværs over vejen. Altså for at oplyse om en fare. Men det må der åbenbart være én, der er helt ligeglad med at sætte andre i fare. Da han/hun bare er kørt fra stedet uden at give lyd..... Hvor ærgelig ! - Hvor smålig ! - Hvor irriterende !

Ingen kommentarer: