mandag den 2. august 2010

Moderne EL.... En historie om mod og vilje !


Lige hjemkommet fra ferie opdager jeg et nyt klistermærke på mit målerskab. ( Moderne EL ) Navnet har svirret i familien i en tid. Og det er svigersønnen der har gået og pudslet med at starte en installatør virksomhed. Som selvstændig i Hobro området. Jeg er simpelhen imponeret over den energi og vilje der ligger bag sådan en beslutning. I dagens Danmark møder man ikke mange med så målrettet en ide om, hvor og hvad ens uddannelse skal fører til. Han har styr på næringstilladelser, godkendelser, momsregnskab, værktøj, regnskab, logo, værktøj og firmabil. Og så har han også tid til at lave penge ( arbejde i marken ) Så der kommer valuta i kassen. Fantastisk ! - Jeg ved godt at denne blog ikke er en reklameblog, men derfor vil jeg alligevel opfordre til at støtte op om hans ide ved at købe EL arbejde gennem Moderne EL. Det jeg har set og hørt i byen, er også at kvaliteten er i orden. Jeg vil ønske ham held og lykke, ikke mindst fordi han er initiativ rig og at han stikke ud fra dagens ungdom. Nogen der tør at satse og ved at det også kan være hårdt.

Ingen kommentarer: