fredag den 20. august 2010

Så startede projekt Megagyngen !

Stolperne havde lagt et stykke tid. Ja - græsset var begyndt at gro op mellem dem, så nu skulle det være. Knægten og jeg satte fuld damp på og begyndte på projekt Megagyngen. Konen ville gerne have en gynge i haven til børnebørnene ( Og lidt til sig selv ) Så jeg havde gået og luret noget på de forskellige gyngestativer i Silvan - Bauhaus og Jem & Fix. Men jeg syntes at de alle så noget klejne ud. Tynde stolper, og spinkle sammenføjninger. De er selvfølgelig også billige, men priser er jo ikke alt. Så nu bliver det en gynge af gamle telefonpæle. Og med lidt fantasi og " de forhåndværende søm", skal vi nok komme i mål med projektet. Og så er der garanti for både holdbarhed, mulighed for voksengyngeri og et rustik udseende. Indtil videre er vi halvvejs. Et weekend projekt kan desværre ikke flytte sig i løbet af ugens 5 arbejdsdage. ( Hvis nok formuleret på den måde i det nye lovforslag om sort arbejde )

1 kommentar:

Sisse sagde ...

Jeg er sikker på at mor glæder sig til at prøve gyngen.

Jeg ved i hvert fald at dine børnebørn glæder sig til en mega gynge i jeres have :-)