tirsdag den 17. august 2010

En skallet hundekrog !

Det er måske for meget at forlange, at vores lokale brugsuddeler sætter en hundekrog op. Men jeg har virkelig svært ved at forstå problemet. Coop overtog købmandsforretningen i Skodborg efter Spar for snart et år siden. Dengang fik man bygget hele facaden omkring, og der kom det rigtig Coop - look på, med hus til kundevogne og egen indgang med retur flasker. DET ENESTE de glemte, var at sætte en hundekrog op. Det påpegede jeg, sådan med lidt humor i stemmen....... Men nu har jeg efterhånden sagt det så mange gange at tonen er blevet noget skinger. Til en start så uddeleren ikke intresseret ud - senere så han små irriteret ud og nu tror jeg faktisk at han bevist nedprioriterer denne opgave. Og det kunne være SÅ nemt for ham at løse. Han kunne løfte røret, bestille det ved Coop. Og så ville der på kort tid komme en mand fra deres centrale bygningsafdeling og fixe problemet.

Så stadig er det sådan at alle hans kunder, der kombinerer hundeluftning og indkøb lokalt, må stå og binde sin hund til alt mulig løst udenfor butikken. Ofte står hundene til gene for andre kunder, andre gange løber de med reklameskiltet.........Eller allerværst, hundeejeren kommer ikke forbi, men deler luftningen og indkøb. Og i irritation kører til et andet sted at handle. Ordsproget, som er utrolig vigtigt for folk der sælger:; "Det er i detaljen man ser forskellen". Er ikke helt gået op for Coop´s mand her syd for Kongeåen..... Og så behøver det ikke være så flot som nedenstående billede. Men en hundekrog. Det er da ikke meget at forlange !!!












2 kommentarer:

Nils Mogensen sagde ...

Hej - Hej ! Det hjalp noget at gøre opmærksom på problemet. Jeg gav Coop et link til bloggen gennem en "kontakt" på Coops hjemmeside. Og se lige nedenunder det svar jeg gik på mail. Ros til Anker Meier. Hurtigt, kundevenligt svar. Fin - Fin service.


Hej Niels Mogensen.
Jeg tager en snak med uddeleren i Skodborg.
Selvfølgelig skal der være en hundekrog.
Den vil snarest komme op.
Ellers henvender du dig til mig.

Salgschef
Anker Meier
Dagli' / Lokal Brugsen Kæden

Min Servicehund sagde ...

Dejligt det virkede

der stadig steder som har det svært med krogene, enten ingen har eller placere dem lidt hmm uhensigtsmæssigt.
Og nej det behøves ikke være fancy, det skal bare virke.