mandag den 16. august 2010

Laver de noget - - Eller hva´ !

Der er langt fra Skodborg til Tikøb ( Eller forholdsvis lang )....... Langt nok til at jeg ikke lige render min bror på døren til eftermiddagskaffe flere gange om året. Så det kan en gang i mellem være svært at følge med i den daglige forandring. Og nu hvor han endelig har bestemt sig for at fører sine byggeplaner ud i livet ( Jeg tror at det har været en ægte 5 års plan ) Så ville jeg da godt forbi og følge med. Her kommer så den allesteds nærværende web os til gode. Han tager jævntlig billeder af byggeriet og lægger på sin hjemmeside, så jeg kan se hvordan det skrider frem. Nu er det ikke fordi jeg har voldsom forstand på detaljerne i et sådan byggeri. Det er nok mere for at få stillet min nysgerrighed. Og for at se om jeg kan få myten om nordsjællandske håndværkere bekræftiget. Det kan kun blive bedre, hvis man spørger en jyde af samme faggruppe.

Ingen kommentarer: