onsdag den 4. august 2010

Brandstationen - - - - - brænder !

Man skal normalt ikke grine af brand, og denne er da også efterfølgende blevet vurderet til skader for mere en 2. millioner. Men... Men.... Jeg sad i mit køkken og kunne pludselig se min nabo smide alt og storme ud til sin bil. ( Han er frivillig brandmand i Skodbog ) Så jeg var klar over at det brændte et eller andet sted. Men at det skulle være deres egen brandstation der brændte var aldrig faldet mig ind. Historien er beskrevet i mange medier og i TV, så den vil jeg ikke bruge tid på. Mere det at nabobyens frivillige brandvæsen fra Rødding også blev tilkalde. Det må have været noget af en mundfuld at sluge for vores lokale helte at ringe til Rødding: " Øhhh... Det brænder, så vi har brug for jeres hjælp.... Øhhh, ja,... Vi er på stedet med alt vores materiel...... Øhhh, nej, vi har ikke styr på sagen..... Øhhh. adressen..... Det er brandstationen i Skodborg". Rødding gutterne må have grinet deres bukser i laser hele vejen hjem fra dagens gerning !


Ingen kommentarer: