fredag den 6. august 2010

Sunds sø kartofler - rent svindel !




Normalt køber vi nye kartofler i løsvægt, så man kan se kvaliteten inden de kommer i posen. Men denne gang greb jeg ud efter en 2 kg. pose, som så fin og indbydende ud. Fra Sunds sø kartofler - Købt i Løvbjerg i Vejen..... Men jeg skulle blive klogere ! Da jeg kom hjem og åbnede posen, måtte jeg næste pudse brillerne for at få øje på indholdet. Flere var på størrelse med kirsebær. Og der var pletter på så mange at en skrabning af alle kartofler var nødvendig. Efter ca. 40 minutters skraben, var jeg kommet igennem alt fra mini-mini kartofler, til slået og rådne kartofler. Ja, sågar en større sten ( se billedet ) - Og jeg vejede så udbyttet. 832 gram - - - ud af 2000 gram. - - - 3 kvarters arbejde og et noget dårlig humør. Jeg kan kun fraråde at købe kartofler fra SUNDS SØ KARTOFLER. Det er simpelhen for ringe. ( PS: Firmaet er endda så anonym, at man ikke engang kan google det !!!!!! )

Ingen kommentarer: