søndag den 10. januar 2010

Wii - Spillefeberen er over familien !



Så fik vi en Nintendo Wii ind i huset. Den officielle begrundelse er at den er et godt træningsredskab for konen. Uofficiel er det en stor morskabsmaskine for hele familien. Der en indkøbt i sort, så den matcher med resten af medie alteret i stuen. Og den ser da også fin ud sammen med fladskærmen og det andet. Og den er allerede taget i brug. Også så meget at flere af familien har kastet sig tilbage i sofaen, Svedende og med et vildt blik i øjnene Jo - Jo... Alle er Hook på maskinen. Og jeg må da også indrømme at det godt kan appelerer til mit konkurrence gen. Men det bliver nok som det plejer. Resten af familien træner i smug. Og bliver derfor rimelig gode. Jeg får derefter "bank" hver eneste gang og må trække mig tilbage til min egen træning.

Ingen kommentarer: