tirsdag den 2. juni 2015

Fotograf i toppen af vindmøllen !

Så er jeg klar til som filmfotograf - En ting jeg aldrig har prøvet før. Kommunikation opfordrede mig til at filme, når jeg skal til USA og auditerer vores arbejde på vindmøller. Og hvem kan stå for en udfordring. Jeg lånte et Go-Pro kamera i vore R&D og brugte et par timer på at teste og afprøve udstyret. Jeg fik det limet på min klatrehjelm og har hoppet og sprunget rundt for at se om det sad ordentlig fast.
 
Nu må vi se om jeg kan få noget "I kassen" som kan bruges af pigerne i kommunikation. Det er ikke så nemt som det umiddelbart ser ud. Dels skal man ikke ryste for meget på hovedet - Dels skal man tænke over at udstyret fylder langt ud over hjelmen - Og del skal man tænke over hvad man siger........ Da jeg afspillede mine test optagelser var de fyldt af ævl og spredte bandeord. Det skal helt sikkert IKKE med på de rigtige optagelser.

Ingen kommentarer: