torsdag den 23. januar 2014

Hvor dum tror de jeg er !


Jeg fik nedenstående mail - Rent svindel. Men helt ærlig, hvem hopper på sådanne mails.

Jeg Barrister Ray P. Kennedy fra London, United Kingdom, jeg er en advokat, en klient af mine døde i 2008, men han efterlod summen Ni millioner fem hundrede tusinde britiske pounds sterling (£ 9,500,000.00) deponeres i en bank , men desværre havde han ikke præcisere sin arving (Next of Kin), før hans pludselige død. Alle mine bestræbelser på at spore hans familiemedlemmer har vist sig at være mislykket, fordi han ikke skrive en vil forud for hans død.

Den britiske arveret tillader enhver bank at konfiskere den afdødes fond, i tilfælde fonden efterlades hævet over en periode på 19 måneder efter dødsfaldet af kontoen ejer. Imidlertid har banken kontaktede mig til at give den arving af min afdøde klient, så de vil frigive denne fond til den person, men jeg er endnu ikke til at anbefale nogen som arving. Dette er grunden til, at jeg har kontaktet dig, så jeg vil lovligt anbefale dig som arving, fordi du bærer samme efternavn med den afdøde.

Ifølge den britiske arveret, er det advokatens ansvar at angive arving af den afdøde, og jeg er den personlige advokat for den afdøde. Derfor har jeg den samlede ret til at anbefale nogen som arving, og banken vil frigive fonden til en sådan person.

Jeg har alle de juridiske dokumentation for at fuldføre denne transaktion med succes uden nogen problemer med regeringen i Storbritannien og i dit land, denne transaktion er 100% risiko frit, vil jeg vejlede og lede dig på hvad du skal gøre på et givent tidspunkt, og når fonden overføres til din konto, jeg vil rejse for at møde dig i dit land, så vi deler midlerne i andelen af ​​40% for dig, vil 40% for mig og 20% blive doneret til velgørende organisationer.

Denne arv krav vil blive lovligt færdig, alt hvad jeg behøver fra dig, er din samlede samarbejde og ærlighed. Hvis du er interesseret i at arbejde med mig venligt frem under information.

Bemærk: Jeg har lige oversat til dansk, hvis du forstår engelsk venligst svare på i engelsk for nem forståelse.

Dit fulde navne:
Din mobil eller mobilnumre:
Din telefon (Office og Home) Numre:
Dit faxnummer:
Din besættelse:
Din alder:
Din nationalitet:
Jeg ser frem til dit hurtige svar.

Med venlig hilsen,
Barrister Ray P. Kennedy
 
Så... Har du en drøm om hurtige penge - Så er det ikke denne vej du skal gå. Det eneste hurtige her er hastigheden, hvormed du taber penge.

Ingen kommentarer: