mandag den 6. januar 2014

Saften stiger !

Konen drikker Rynkeby tranebær saft hver morgen og jeg kan også finde på at tage et glas. Så vi kan vel godt kalde os for faste brugere af produktet. Vi køber endda ofte flere flasker af gangen. For nylig sad jeg en morgen og kiggede på flasken og opdagede pludselig at der stod 77% frugt på flasken ???? - Normalt er det 67%. Jeg kiggede lige på de andre 4 flasker vi havde i skabet, men det var kun den ene flaske med 77 %. Nu blev jeg rigtig i tvivl. Var det en trykfejl - Var det en fejl produktion - Var det snyd - Var det en prøveflaske eller hvad var der lige sket. Sidenhen har jeg kigget i flere forskellige butikker, men alle har "kun" 67 % flasker. - HVIS man så kigger på Rynkebys hjemmeside, så bliver forvirringen total. Her viser de en flaske med 58 %.......
Er der nogen der kender svaret ?

Ingen kommentarer: