mandag den 13. juni 2011

Koldt - men godt !

Dansk Triathlon Forbund afholdt åbenvandskursus i Fredericia. Først en times teori, så 1½ time i vandet. ( Lillebælt - - Som var målt til ca. 10.1 grad ) - Selve undervisningen var nok old news for mig, men min søn og flere af de andre deltagere fik rigtig mange gode tips med hjem fra underviseren Søren Binderup. Og selve vandtræningen fik jeg faktisk også lært noget ved. ( En ny og mere smart måde at runde en bøje )


Ros til forbundet for at satse mere på bredden end de tidligere har gjort. Og disse kurser er et godt skridt i den rigtige retning. Og ros til deltagerne at de stillede op, selv om vandet var "tisse-koldt" - Billedet viser de folk der var med fra min egen klub. Forholdsmæssig mønstrede vi flest og vi havde endda to med under 18 år. Det er ikke sidste gang jeg deltager i et sådan arrangement. Næste gang skulle være den 2. august i Odense.

Ingen kommentarer: