lørdag den 18. juni 2011

EuroBonus lettere forsinket !

Endelig kom jeg op på det eftertragtede GoldEuroBonus kortet ved SAS og Star Alliance. Det giver en del fordele. - Hurtig gennem sikkerhedskontrollen - Gratis adgang til Lounge - Ekstra bagage med uden merpris og så videre.

Men det var nu også lidt af en "kamp" at få mine point registreret. De havde glemt at registrerer to af mine ture til Beijing / China. En tur i September 2010 og en i januar 2011. Da jeg blev opmærksom på fejlen, prøvede jeg at ringe ind til SAS og påpege fejlen. Men så nemt skulle det ikke være. Man skulle logge ind på sin SAS side - Printe og udfylde en formular - Vedlægge bevis for de to flyvninger - Scanne det ind - Og maile hele molevitten til HONGKONG ! - Og så ville der gå ca. 12 uger inden det var rettet...... Efter 14 uger ringede jeg igen, men der var ikke megen hjælp at hente. Første da jeg gjorde opmærksom på at min fremtidige flyselskab ville være KLM. var der hul igennem. Og i løbet af 1 dag var mine manglende point inde på kontoen. Og 4 dage efter havde de fremsendt et nyt plastic kort med betegnelsen "Gold". Det er mig en gåde at man skal så langt op på skamlen for at få den rette reaktion af et selskab der faktisk lever af service


Ingen kommentarer: