tirsdag den 14. juni 2011

Mit "farlige" havebassin !

Min havebassin giver en masse glæde og er da også en glæde at gå og passe. Men nu læser jeg at 2 ud af 3 drukneulykker mellem på på et til fire årige er sket i et havebassin. Det gav da lige noget at tænke over. Børnebørnene er normalt aldrig i haven, uden at vi voksne også er med. Og naboens piger har da også ormalt deres moder med......

Men havde nu hvis de løber om i vores have når vi ikke er hjemme, eller bare er optaget af noget andet ! Jeg vil meget nødig nedlægge bassinet, eller sætte hegn om hele molevitten. Jeg må nok hellere tage en snak med naboen og forklare dem alvoren. Og måske sætte et skilt op ved have indgangen. ( Børn kun adgang ifølge med voksne )

1 kommentar:

Torben sagde ...

Hvormange 1-4 årige børn på vej ind i din have uden følgeskab af en voksen kan læse et skilt?
:-)