mandag den 20. juni 2011

Gaven til en mand !

Traditionen tro får man en gave, når man møder op på en Indisk fabrik. Og det var da også hvad der skete da jeg kom frem ( Sammen med to af mine mandlige kollegaer ) - Gaven var rigtig flot. En kurv med roser og grønt. Men måske ikke lige hvad jeg havde troet skulle være gaven. Tag ikke fejl, jeg er bestemt ikke skuffet, men jeg havde lige lidt svært ved at forholde mig til gaven, da den på fornemste vis blev givet til mig. Jeg håber at jeg så glad ud. Og den pynter da også meget på hotel værelset. Samt at jeg plejer at sige: Det er ikke gavens størrelse eller form der gør det - Det er tanken bag". - - - Her blev jeg dog taget på "sengen" - Og blev lidt paf. Men ok........ Jeg gik sagt tak op til flere gange hen over dagen.

Ingen kommentarer: