søndag den 16. maj 2010

Facade eller anger !



Det er utrolig. Jeg har lige set en time i tv med Stein Bagger. Et interview som jeg er noget ambivalent over for. På den ene side ser det ud til at han er langt i den proces der hedder anger - skyld og fordømmelse. Og han har tænkt rigtig mange ting igennem. Han er heller ikke bleg for at tage skylden på sig, og trækker ikke andre gennem mudderet, bare for at være grim ved nogen. Der var selvfølgelig nogle hentydninger til Jensbye og Sandberg. Med det var alt sammen noget der skulle læses mellem linjerne............. MEN alligevel sidder jeg med en grim fornemmelse. For Stein er ( Efter eget udsagn i samme udsendelse ) Rigtig god til at køre facaden. Han har kunne snyde garvede forretningsfolk, og udvist en adfærd der ville smigre selv den mest hard core svigermor. ............SÅ MÅSKE er jeg også bare ved at blive bedraget. Jeg har det med Stein Bagger, som jeg har det med Låsby Svendsen. Uanset hvad de siger eller gør, så er jeg nok snydt i den sidste ende.

Ingen kommentarer: