onsdag den 5. maj 2010

Uha da - Mest for drengerøve !



Så er den nye Citroën DS3 på marked. Og jeg har fået fingrene i et fantastisk flot salgsmateriale. Det sidder jeg så og drømmer lidt over. Ja - Ja. Det er en drengerøvs model, og jeg er fyldt 50 år. Men det skal nu ikke forhindre mig i at føle ungdommen sus og drømme om lugten af ny bil. Desværre skal jeg helt til Vejle eller Esbjerg for at se modellen live. For Citroën i Vejen har fravalgt at sælge denne fede bil............... Nå, det bliver nok heller ikke den der skal holde i min garage. For både banken og konen har indflydelse på denne beslutning. Og de er ikke ubetinget enig med mig.

1 kommentar:

Nils Mogensen sagde ...

Drømme er det der gør livet værd at leve. På den måde får vi altid noget at se frem til. Og måske en dag opnå. Og det er lige hvad der er sket. Jeg har fået en gul/sort DS3 hjem i garagen. Fyldt med så meget ekstra udstyr, at jeg næsten er blevet for gammel til at finde ud af det hele. Når bare en enkelt drøm en gang imellem går i opfyldelse, så er alle drømmene værd at have. De er brændstof for alt det gode !