fredag den 14. maj 2010

Shopping in USA !



Nu skal det ikke blive for teknisk, men billedet er af en forskydelsesskinne til en cykelsadel på min nye racer. Da hele cyklen, incl. sadelpinden, er lavet af carbon, skal der en bestemt "dims" til at få sadlen en smule længere frem mod styret. Og jeg tror at det er lige det der skal til, for at jeg kommer helt ned i tri-styret og får den fulde udnyttelse af den areo dynamiske kørestil. Det mest spændende er dog, at jeg har bestilt den på nettet i en amerikansk butik. Så nu må jeg vente og se om det lykkes med dette fjernkøb. Hvis det klapper, er det ikke sidste gang jeg køber udstyr på den anden side af dammen. Det er fantastisk billig, selv når man tager forsendelsen med i prisen. Og et udvalg der ikke er set nogen steder i lille Danmark.

1 kommentar:

Nils Mogensen sagde ...

UTROLIG - UTROLIG !!!!! Jeg fik min cykeldel utrolig hurtig. Den blev bestilt torsdag aften ( I Tucon - USA ) Og den var på min adresse mandag formiddag. Det var fantastisk