mandag den 17. maj 2010

Runde tal !

Runde tal givet tit anledning til at man kipper med flaget. Nogle tal er man glade for at fejre, nogle kunne man godt, eller burde måske bare glemme. De er endda meget forskellig, hvad man syntes at være noget værd at fejre. Jeg har eksempelvis en kollega, der kan fejre 42 år på samme arbejdsplads. Han er selvfølgelig meget stolt. Jeg syntes måske at det viser noget andet Da jeg blev 50 år, var jeg ikke ubetinget stolt, men sølvbryllupet var helt fint. Da bilen rundede de 100 tusinde var det bestemt ikke noget jeg blev glad for, men marathon nr. 50 var jeg helt vildt stolt af. ................. Nu har jeg rundet blog indlæg nr. 500. Om det er godt eller skidt ved jeg ikke rigtig. Men det er da et rundt tal. Og der er helt sikker lagt liv og sjæl i dem alle.

Ingen kommentarer: