fredag den 19. december 2008

Hvem ringer klokkerne for ?



Det må absolut være min fastnettelefon. Jeg har ellers stædig holdt fast i, at den skulle leve, også selv om alle omkring mig skiftede den ud med en mobil. MEN........... Så fik jeg en regning, der nærmest kan sammenlignes med en papirlap fra mafiaen. ( Læs TDC )
" Du har ringet for 52.- kr i sidste kvartal, med vores service og diverse tillægs betalinger koster det dig kun 850.- kr. "
HVAD ! 52.- kr. bliver til 850.- kr.
Så fik telefonen skubbet ud over kanten. Skal TDC roses for noget, må det være da jeg ringede og sagde mit abonnement op. Jeg spurgte om de kunne tilbyde mig en anden service, hvor jeg kunne beholde mit fastnummer. Desværre ikke, men de kunne anbefale et Sonofon abonnement. Her har jeg så fået en aftale med en mobil, som har mit fastnummer til 99.- kr, pr. måned de første 6 måneder og derefter er der ingen fast betaling. Men jeg undre mig stadig. Først prøver TDC at skræmme kunderne med skyhøje priser, hvorefter de anbefaler konkurrenten. I sandelighed en mærkelig form for forretningsførelse.

Ingen kommentarer: