onsdag den 24. december 2008

Gaver - Gaver - Gaver


Så er det store gaveræs slut. Det var både stressende, sjov, hårdt og befriende dejlig. At se 2 små knægte, fise rundt om eftermiddagen, med glæde og forventning i øjnene er fantastisk. Desværre holdt det mindste barnebarn ikke helt til gaveudpakningen ( Men det klare vi nok i morgen ) Alle så glade ud. Nogle høstede selvfølgelig mere end andre, men jeg tror at alle fik noget de havde ønsket sig, eller noget overraskende, som alligevel faldt i deres smag. Jeg fik jeg dejlige praktiske ting som skjorter, sokker og lignende. ( Hvad er det lige, jeg kan ønske mig. Jeg er efterhånden blevet så gammel, at jeg har næsten alt, og det jeg mangler plejer jeg bare at købe ) Så den største gave, er at se de andre lyse op ved at få gaver. Jeg fik dog Hanne Boel - A new kinde soul. Den skal nok blive slidt i min bil. På en volume, der ikke er vellidt af andre.

Ingen kommentarer: