lørdag den 27. december 2008

Der er WEBER og så er der weber !!!



Weber er for mig noget med motor, hastighed og mange hestekræfter. I min unge dage, købte jeg en dobbelt Weber karburator, som fik min Taunus M26 -med en 6 cyl. motor til at sparke r.. / Weber var kongen under kølerhjelmen /
Så der er langt til den weber feber, som driver mænd ud på teressen og stå at lave alverdens retter på en Weber grill. Jeg har endda lige erfaret, at der findes et dansk landshold i Weber grill kunsten. Meget kan man sige om mad og mænd, men hvorfor kan det ikke foregå i et køkken. Nu har vi brugt formuer på samtalekøkkener med easy luk skuffer, blødt lys, stavlimet bordplader og kogeøer. Og så skal man absolut jages ud i alt slags vejr. Grill er fint om sommeren, men jeg er altså ikke egnet til at lave mad iført overtøj og grill forklæde. ( Billedet er for øvrigt fra en Jaguar E - med 3 stk. dobbelt weber ). Og så fandt jeg dette billede, der måske kombinerer fart og grill, så det bliver til en rigtig Weber grill

Ingen kommentarer: