tirsdag den 23. december 2008

Firmabanko !

Sidste dag på arbejde og en ny tradition at forholde sig til. Der spilles firma banko i kantinen. hele tre gange, så vi får dækket alle skift. Måske ikke det jeg lige forbinder med jul, men jeg blev en rigtig positiv overrasket. Jeg havde meldt mig som opråber og stod klar med præmier, plader, mikrofon og et par hjælpere. Og starten gik præsis kl. 11.15 Der var god stemning, og fint med ro når jeg råbte tallene op. Nogle tog det faktisk meget alvorlig. De par gange jeg kludrede i tallet var der hverken sure miner eller buuhh råb. Det var en fin måde at slutte året på. At lave noget i fællesskab som alle syntes var sjov. At se en masse glade mennesker, der havde lagt hverdagens problemer bag sig og deltog med åben sind. Jeg fik også repeteret den gamle traver: " Mænd kan ikke multi taske". Man kan ikke stå og være sjov, grine med og fyrer en vits af, samtidig med at man skal holde styr på tallene. Det var der jeg snuplede i opråbet. Nå........ Jeg må bare tage opgaven lidt mere alvorlig, og så huske at tage nissehue på næste gang.

Ingen kommentarer: