fredag den 24. juli 2015

Minions som småkager !

Jeg har længe været fascineret af de små Minions - Jeg ved godt at det er lidt barnligt, men deres animationsfilm appelerer ret meget til min skæve form for humor. Der findes også rigtig meget skrammel, som man kan købe med Minions. Jeg kigger gerne på tingene, men køber aldrig.
 
Jeg faldt dog over en pakke af småkager, som havde de små figurer som udsmykning. Det kunne jeg ikke stå for, så pakken kom med hjem på hotellet. Jeg skulle dog have læst lidt nøjere på pakken i stedet for bare at se billederne af Minions. Det viste sig at kagerne skulle i ovnen inden de kunne spises. I en desperat handling, smagte jeg på en af kagerne uden at den var bagt...... Fiasko......
 
Men ok - Jeg fik da en sjov oplevelse og skraldespanden fik en kasse ubagte småkager.

Ingen kommentarer: