torsdag den 5. februar 2015

Hotel med udsigt !

Dobbelt hytte ( Min til venstre ) 

Nogle gange skal man være heldig - Og man skal huske at nyde det, når man endelig er heldig. På min tur til Brasilien blev jeg opgraderet til Business på flyveren. Manden er bedre og betjeningen er helt iorden - Det bedste er dog at sæderne kan ligges helt ned, så man kan få et par timer på øjet uden at få ondt i det halve af kroppen.



Udsigten
Ved ankomst til hotellet fik jeg en af deres top-hytter ( Prisen er den sammen - Men placeringen er helt fantastisk ) - Her kan jeg både se og høre havet, og mærke den kølige brise om natten, når jeg har døren åbnet ud til vandet. Jeg tror at det er lidt tilfældigt at jeg netop fik denne hytte, og på grund af arbejde får jeg heller ikke fuld udbytte af at have en sådan hytte. Men jeg nyder det alligevel. 


Og man skal nyde når det går godt - Jeg har boet på små dårlige hoteller, hvor små dyr kravler rundt - Maden er elendig - Rummene er ikke ordentlig opvarmet - Varmt vand er en saga blot og servicen er nærmest ikke eksisterende. 

Ingen kommentarer: