lørdag den 16. marts 2013

De små antydninger om forår !


I torsdags så jeg Viben, på min vej hjem fra arbejde. Og i går hørte jeg Lærken synge på marken bag vores hus. Samtidig kunne jeg konstaterer at to af mine mange fuglehuse allerede havde fået faste beboer (Farvestrålende Musvitter). Nu må foråret være lige om hjørnet. Det er ikke altid man opdager de små ting, som sker omkring én, da årstidens skiften både er langsom. Og godt kan svinge lidt frem og tilbage inden det slå helt igennem ( De lover en ordentlig snestorm i næste uge ! ) - Men ser jeg de små tegn, så varmen de rigtig meget. Det kan da godt være, at det er en lille forfrosset Vibe, som bare står og glor ude på en mark. Men det bringer mit smil frem - Det sætter minderne om sommer igang og det krydre dagens oplevelser med en uventet gave. Livet er nu forunderligt !

Ingen kommentarer: