søndag den 18. november 2012

Hov - Jeg faldt hvis i søvn !

Skulle du være så uheldig at falde i søvn på arbejde, så er her 10 undskyldninger....... Som måske virker !

1. De sagde godt nok i blodbanken at det kunne ske…

2. Det er bare en af de 15 minutters energi-lure, de anbefalede på det kursus, du sendte mig på…

3. Urgh, jeg går ud fra at det var lige før jeg vendte det hvide ud af øjnene, du kom godt nok lige i rette tid…

4. Jeg sov ikke, jeg… jeg… jeg mediterede!

5. Jeg testede mit keyboard for statisk elektricitet….

6. Jeg udførte en yderst kompliceret yoga-øvelse til at afhjælpe stress, du diskriminerer måske folk der dyrker yoga?

7. Hvorfor forstyrer du mig? Jeg havde næsten løst firmaets største problem.

8. Kaffemaskinen er gået i stykker…

9. En eller anden må have hældt kaffen uden koffein på den forkerte kande…

10. I faderens, Sønnens og Helligåndens Navn – AMEN!

Ingen kommentarer: