tirsdag den 13. november 2012

Skæve huse og havnebyer på væggen !

I dag var jeg til budgetmøde i Videbæk, og på kontor gangene hang der forskellig kunst. Jeg ser altid efter om der er noget, som kunne tiltale min smag. Og denne gang var der speciel nogle opsætninger af forskellige materiale, som greb min nysgerrighed. 

SKÆVE HUSE / HAVNEBYER

En Ruth Hjørnholm har brugt tid på stranden og samlet alverdens ting sammen. Derefter brugt sin fantasi - og en malepensel. Og Vupti er der kommet noget meget inspirerende og flot ud af hendes anstrengelser. Sådan kunst kan jeg godt blive fascineret over. Det er ikke specielt højragende - Ikke speciel svært at lave og kunne måske være lavet i en fritidsklub. Men det er lavet med ynde og med en kærlighed for materialet så det nærmest stråler ud af opsætningen. Og så har de alle en personlighed indbygget. Materialerne er kogler - skaller - sten - drivtømmer og andet "ikke brugbart" - Som nu har fået helt nyt liv. Virkelig flot !

1 kommentar:

Dortesjs sagde ...

super flot
http://fasterskorthus.blogspot.dk/