fredag den 9. november 2012

Gul bil !

Jeg har før hørt at en gul bil er mere sikker at køre i, da den er mere synlig i trafikken. men jeg har også tænkt på børnelegen " Gul Bil" - Hvor man må slå hinanden, hver gang man ser en gul bil.
Sidder man nu som, chauffør, og får en større lammer på skulderen, så kunne man jo godt være til fare for de andre trafikanter. - Og den der især er udsat, er chaufføren i den gule bil. For han må opleve mange der sidder og slår til hinanden i de andre bilen. - Nu er jeg kommet i den "heldige" situation, at jeg kan teste denne teori ! - For jeg har udlevet min drengerøvs drøm og købt en Citroën DS3 - I gul med sort tag. Jeg har før omtalt netop denne model på min blok. Og nu har jeg fundet en helt ny - Med style og comfortpakke - Og en del andre finesser.
 
Den appelerer både til min økonomiske formåen - Til mit krav om en billig diesel motor - Og så til min indre drengerøv. Nogle ældre mænd køber en motorcykel - Andre køber dyrt golfudstyr - Jeg har altså købt en ego-trip bil.  Men skidt med at nogen får ondt i rø...   Jeg vil nyde at trille hen af asfalten, med godt musik i radioen, med følelsen af en stram undervogn, mens jeg næsten kan mærke at jeg bliver en lille smule yngre !  


Ingen kommentarer: