mandag den 26. november 2012

Den forsvundne prins !

Vi besøgte min datter i lørdags og efter kaffen gik vi en tur omkring dammen i Haderslev. Et rigtig hyggeligt sted, som selvfølgelig tager sig bedre ud om sommeren, men alligevel var ok en november formiddag. Vi var bestemt ikke de eneste der tog turen rundt. Der var fuld af hunde lufter - Børne lufter - Og folk der fodrede ænder og måger.
På turen rundt var der flere kunst genstande, og jeg var især fascineret og en enkelt. Et par metal tøfler, som var boltet fast i en større sten blok. Historien går at det er den "Forsvundne Prins tøfler" - Og kan man fylde dem ud....... Ja så er man den forsvundne prins.
Jeg skulle da prøve. Tænk hvis jeg var.......
Nej men. Jeg måtte erkende at den forsvundne prins havde en noget større levefod end jeg. Så der blev ikke meget ud af at prøve. Men sjov var det nu. Og børnebørnene var noget spændte på om bedstefar måske var en prins !

Ingen kommentarer: