torsdag den 8. november 2012

Måske lå der også penge og flød !

Jeg ser og møder mange forskellige ting på mine løbeture. Ofte giver de stof til nye tanker. Og tit giver de inspiration til nye tanker. Det er mest naturen og de mennesker jeg møder, som gør indtryk. Og det er underlig som en svævende Musvåge kan skabe glæde - En vinkende bondemand kan skabe ny energi og en bunke affald i vejsiden kan skabe irritation. I går kom jeg så forbi noget, jeg aldrig havde set før. Et op brudt pengeskab. Godt smadret og smidt i vejsiden. ( Jeg kiggede selvfølge ned i boksen - Og lige rundt om stedet. Der kunne måske ligge nogle pengesedler og flyde ) - Det var ikke tilfældet. Pengeskabet havde fået en ordentlig tur. Nærmest som havde man slået med en mukkert - eller en ordentlig jernklump. Da jeg kom hjem fra løbet, ringede jeg til politiet - De havde dog allerede fået en melding om skabet, men takkede alligevel for min opringning. - Man skal se meget, før man har set alt. Dette havde jeg aldrig set før !

Ingen kommentarer: