fredag den 30. november 2012

Sentimental - Selvfølgelig er jeg det !

Man kan godt kalde mig sentimental. Og jeg kan da også få en smule væde i øjnkrogene, hvis jeg ser en god film eller hører et stykke musik der går lige ind !
Hvis man så sætter et stykke fantastisk musik sammen med en film der også røre ens hjerte, så kan det godt gå helt galt.
En eller anden har parret Allan Jacksons - "Remember when" sammen med, på en gang både livsbekræftende og sørgelig historie om Carl og Ellie. Ja - Så er jeg helt solgt. ( Se videoen HER ) - Man skal måske endda se forhistorien inden man ser selv musik videoen, da den faktisk danne basis for det hele ( Se forhistorien HER ) - Nyd det - Og vær ikke bekymret for en lille tåre. Er man et "ældre  ægtepar" som jeg og konen, så kan man sagtens finde ligheder i livet og historien.  

Ingen kommentarer: