lørdag den 28. maj 2011

Slangen var løs !

Så skete det der ikke skulle ske. Slangen slap ud af sit bur. Heldigvis en dag, hvor jeg havde bestemt mig for at arbejde hjemmefra. For da jeg tilfældigvis var inde på knægtens værelse, ville jeg lige se til dyret, og Hvad ! - Ingen slange i terrariet. Konen blev helt stiv, og jeg kiggede da også lige en ekstra gang hvor jeg satte fødderne. Efter at have arbejdet lidt ( Og samlet mig mod til ) Blev jeg nu alligevel enige med mig selv om, at den skulle opspores og bures inde. ( Min første reaktion var at sende en sms til knægten og så bare lukke døren til hans værelse - Men jeg kom i tanke om at den jo godt kunne være kravlet ud i resten af huset ) - Så den store jagt blev sat ind. Og efter seriøs at have gennemgået 2 værelser, fandt jeg dyret inde i et plakatrør, som lå bagerst under en seng. Halen strittede ud, så den var afsløret. Den var dog ikke særlig samarbejdsvillig. Så da jeg løftede den ud i halen, huggede den ud efter både min arm, brystkasse og hoved. ( Og hvæsede samtidig ) Ikke at den kan gøre stor skade. Men tanken om at den skulle bide sig fast var rigelig. Og jeg bliver nok aldrig den store Steve Irwin.

Ingen kommentarer: