torsdag den 26. maj 2011

Den lille indianer indeni !

Min svigersøn er helt vild med bue skydning. Især baneskydning. Og I denne weekend er jeg inviteret ud og prøve udstyret. Nu er det jo nok en del mere professionel end dengang jeg som barn skar en pind, satte snor på og skød pile ud til alle sider. Dette er en compoundbue, hvor kraften er afbalanceret og man bliver hjulpet af den moderne teknik. Man kan skyde afsindigt langt. Men man skal nu stadig have flair for at skyde. Da udstyret ikke giver nogen garanti for at man også rammer..... Nå, vi må se. Banen er fuld af plastik bjørne - vildsvin - harer. Så vi er da meget på linje med mine drengedrømme, da jeg krøb frem i det høje græs og havde øjnene stift rettet på en solsort. ( Som jeg aldrig nogensinde ramt - selv om forsøgene var utallige. )

Ingen kommentarer: