lørdag den 21. maj 2011

Old school og minder !

Var til konfirmation og så et fænomen, jeg næsten havde glemt. En af bedsteforældrene som holdt en tale, havde skrevet talen på en "Skrivemaskine." - Det var helt sjovt at se en side med bogstaver, som var slået ned i papiret. - Hvor man kunne se, at det ikke stod nøjagtig på række. Og hvor der var brugt rettepapir.

Jeg mindes da jeg fik den første computer. ( En 486 ) - Jeg var stolt som en pave, selv om den, med dagens teknologiske briller, var på højde med en stenalder økse. Dengang var jeg sekretær i sportsklubben. Og jeg husker at jeg med stolthed i stemmen kunne sige:" Hvem vil have klubbens skrivemaskine stående, jeg har fået computer, så jeg har ikke brug for den længere". Det var som et tigerspring ind i den nye verden. I dag kan jeg næsten ikke huske hvordan jeg kommunikerede med verden uden min pc og mobil telefon. .......... Jo, vi skrev og sendte brev. Og en svartid på en uge var hurtig. ( 14 dage acceptabel ) - Her er der hvis også noget der har forandret sig.

Ingen kommentarer: