søndag den 29. maj 2011

Lige i plet - Næsten !

Så fik vi skudt det svin...... Næsten da ! Vi kom gennem flere felt skydninger med bue og pil - ( Sammen med min svigersøn - Invitationen er omtalt i torsdags ) - Og vi ramte da også noget. Selv om man må erkende at det ikke er sådan lige til.



Jeg lagde dog mærke til at denne form for bueskydning er helt anderledes end at stå og sigte efter en skive. Her kommer der både natur - ur jagt instinktet og nok også lidt kriger op i éen, når man sådan står lidt skjult og sigter på et vildsvin, der står i 3D lidt længere fremme i skoven. Det moderne udstyr gjorde også, at man ikke stod og rystede med sigtet, og at man kunne tage et roligt aftræk. ( Om jeg var go´.... Måske ! ) - Men jeg var elendig til at trække pilene ud af disse plastik dyr. Pilene gik jo halvt igennem "dyret" og var nærmest umulig at få fri igen...... Nå, man kunne godt blive "skudt" af denne sport, og det er helt sikker ikke sidste gang jeg prøver dette.

Ingen kommentarer: