fredag den 12. november 2010

Kantinen er faktisk en af dagens højdepunkter !




Maden i kantinen er virkelig god. Også selv om den nok ikke lever op til standarden på vores danske fabrikker, så er den både smagsfuld, varieret og ser også appetitlig ud. Og så skal den selvfølgelig spises med pind for at man får hele oplevelsen med. Eneste ting jeg nok ikke lige bliver vant til er manglen på noget at drikke. Kineserne tager gerne en skål suppe-agtig noget. Og drikker direkte af skålen. Jeg snupper en kildevand fra kontoret og så går det fint. Man skal ikke være sart over andre folks spisevaner, men min bakterie forskrækkelse skal jeg dog holde lidt i ave. Især det forhæng der hænger ved indgangen. Nå... Maden er faktisk et højdepunkt. Som jeg godt kunne unde nogle af mine venner, der burde have et kultur spark i rø... for at se tingene fra en anden vinkel en den danske andedam!

Ingen kommentarer: