mandag den 29. november 2010

Forebyggelse er selvfølgelig sagen - men ikke lige her !

Nu havde jeg eller meget høje tanker om mit Hotel i Qin Haung Dao. (Junyu Best Western) et 5 stjernet hotel med mange flotte detaljer. Men denne gang var der en ny detalje. På det ellers så flotte badeværelse, stod en lille plastik holder, hvori der var 2 kondomer (Den ene med smag) - forskellige sensuelle creme og noget der kun er til mænd og kun til kvinder. Det ved jeg ikke lige hvad er. Og der er pris på det hele. Først blev jeg lidt stødt. Hvad tror de jeg er for en gæst, men så tog jeg mig sammen til at gå forbi receptionen og spurgte: " There is some special gear in my bathroom - some sexuel gear. I do not think that I will be using this!" - De små kineser piger blev helt røde i hovedet og de lovede straks at fjerne det. Og de bedyrede at det var en fejl..... Nå, det var væk da jeg kom tilbage fra aftensmaden. Men jeg nåede da at få et billede.

Ingen kommentarer: