lørdag den 13. november 2010

Farvel til den lokale klub !



Så er det igen farvel til China. Så jeg måtte lige ned og sige farvel til den lokale løbeklub. For et stykke tid siden mødte jeg en flok ( 30 - 40 stykker) som løb rundt i folkeparken. Et sted midt i byen, med små stier, broer, søer og nydelige kinesiske huse. Der er en bred sti, som snor sig rundt i hele området og er ca. 1 km. lang. Om morgenen er parken fyldt med folk der laver alle mulige former for fysisk udfoldelse. Tai Chi er meget udbredt og jeg er stadig fascineret af denne form for bevægelser. Man kunne næsten tro at det er en slowmotion kamp sport. Nå.... Jeg løb ned til drengene, som ikke kan et eneste ord på engelsk. Så jeg viste med armbevægelser, at jeg skulle flyve i dag. Og da jeg pegede på mit armbåndsur, nikkede de alle og grinede. Og så løb vi bare endnu stærkere. Jeg tror ikke de helt fik min besked. Måske troede de at jeg var "flyvende" og gerne ville løbe hurtigere !

Ingen kommentarer: