onsdag den 3. november 2010

Job der flytter sig !




Sad lige og kiggede ned over min job beskrivelse. Bare for sådan at blive lidt klog på, i hvilken retning jeg skulle prioriterer. Og så kom jeg til at lave en "lille" liste over alt det jeg laver, og som ikke står på listen. Det var noget af en Aha oplevelse. Det kunne godt være at man skulle holde lidt mere øje med dette stykke papir. Det betyder jo både noget, når man skal prioriterer og når der skal udbetales bonus for ens indsats. ( Med andre ord. Det er fint nok at løbe efter det man syntes er interessant, men det skulle gerne være nedfældet for eller giver det ikke meget i lønningsposer.) Så bare sådan lige for at vinke med en vognstang til alle andre..... Og lige så meget til mig selv. Det kunne jo blive et spørgsmål om penge man gik glib af.

Ingen kommentarer: