torsdag den 30. september 2010

Beijing og helt nye priser !



Så kom jeg til Beijing. En lang tur i bil på 4 time. Selv om chaufføren kørte meget pænt, var det alligevel et lille mirakel at man kommer frem. For vejen er fyldt med lastbiler uden det stor lys. De skramler af sted i alle vognbaner. Ofte med et læs der stikker ud over det hele. Vi havde lige et pit-stop, for at tisse. Og sådan et tissested har en standard så lav, at jeg helt sikker hellere ville tisse i en busk..... Nå, trætte og lidt bøde i hovedet, valgte vi nærmeste spisested. Hard Rock cafe i Beijing. Meget flot sted med levende musik og vægge pyntet med berømte musikers instrumenter. Jeg så eks, Criss Isacs guitar. Flot sted, fyldt med vesterlændinge og rige kinesere. Og rig skal man da også være. Jeg betale regningen for os alle 6. Og det var dyrere end det jeg har brugt de første 12 dage på mig selv. Incl. at jeg faktisk også har betal for andre i de dage. Og det var maden ikke værd. Men ok. Oplevelsen og jet set fornemmelsen har vel også en pris. Jeg værdsætter den nok bare ikke.



Ingen kommentarer: