lørdag den 18. september 2010

Lufthavn og sms storm !

Det er altid spændende at rejse. Men nok ikke lige så spændende, når man er alene. For lige meget hvor imponeret man bliver, hvor meget nyt man ser eller nye ting man lærer, så er der ingen at dele det med..... Nå, I Frankfurt lufthavn havde jeg en 6 timers venten, og derfor gik jeg en større rundtur, for at suge denne gigant af en myretue til mig. Det er helt utrolig, at de kan styre så mange fly, støttefunktioner, mennesker og bagage. Der er selvfølgelig tysk system i sagen, men tager man bare et flygtig overblik, tror man at det er ren kaos. Jeg fløj jumbo jet fra Frankfurt til Beijing. Har prøvet det før, men bliver stadig imponeret af flyets størrelse. Men jeg oplevede også noget ny. Nu er det åbenbart blevet trend at tænde sin telefon, med det samme flyet sætter hjulene på jorden. Og med 10 timer i luften, og 350 mennesker der tænder på en gang. Så lyder det nærmest som en chokbølge af sms lyde gennem kabinen....... Hold da op....... Så vigtig er det da ikke at være online. Jeg ventede til jeg kom ud til bagage afhentning. Her var der også tid til at se på det der var tikket ind.

Ingen kommentarer: