søndag den 19. september 2010

Endelig fremme !




Efter en noget hård shuttle bus tur fra Beijing til Qui Haung Dao ( Over 5 timer ) , nåede jeg med taxa det sidste stykke til hotellet. Og hvilket Hotel. Jun Yu Grand Hotel / Best Western. 5 stjernet. Og som alting i Kina. Skal det være storslået - - - Så er det storslået. 3 yndige piger i klassisk kineserdragt, står og siger synkron velkommen. Man bliver ledt hen til en personlig reception ( Der er tre af slagsen ) Og mens man bliver behandlet som en konge, sidder der en ung kinesisk pige. Helt i hvidt, spillende på et helt hvidt klaver og spiller hyggemusik. Da der stod VIP på min reservation, var der to mand der bar mine ting. Og jeg blev installiseret på 20 sal. I et flot - flot værelse. Udsigten er rigtig flot ( Og støjende ) Og værelset er med vindue ud til badeværelset. Det har jeg set før i Beijing. Det skal man lige vænde sig til. Det er ikke så galt når man er alene. Men jeg ville betakke mig for at selv min bedste halvdel kunne se, når jeg sad på "tønden".

Ingen kommentarer: