søndag den 5. september 2010

Forberedelse er tit det halve arbejde !














Dyb koncentration inden race start. Lige netop her er jeg meget koncentreret, og bruger gerne ekstra megen tid på at gennemgå materiellet, gennemgå skiftezonen og gennemtænke alle de problemer der kan opstå. Jeg ved af erfaring, at det ofte er her man smider minutter på et dårlig skifte. Det er her man mister modet, hvis noget driller og det er her man kun kan takke sig sig selv for en fiasko....... Men det er også under denne del af forberedelserne, at jeg er mest umedgørlig. Det er ikke her man skal komme med alverdens små og ubetydelige problemer, eller fortælle en eller anden historie. Denne gang ringede telefonen midt i planlægnings fasen. Jeg tror nok at min kollega mente at jeg var noget kort for hovedet. Men han kunne sgú da også have ringet på et andet tidspunkt. Til dette løb var der 2 forskellige skifte zoner, så der skulle også tænkes logistik. Det gik dog op i en højere enhed. Og den gode forberedelse gav igen pote.

Ingen kommentarer: