søndag den 5. september 2010

Cologne 226 - Half ! - ½ Ironmann i Köln !















Svømmeturen var over forventning. Vi svømmede på Regattabahn. Et ro stadion med ti baner. Rolig vand og en masse markeringer. Cykelturen var en oplevelse. De havde spærret en stor del af midtbyen af, så vi cyklede rundt på main road gennem staden. Vi var dog rigtig mange på den 60 km lange rundstrækning, så der blev kørt meget draft. Hvilket også betød rigtig mange uheld. Man kunne konstant hører ambulancen og så både smadrede cykler og folk der blev behandlet af orangeklædte folk. Løbeturen ( Som ellers plejer at være min styrke ) Var en lang pine. Turen var eller rigtig flot. Over Rihnen og ned langs floden. Men jeg var alt for dehydreret til at nyde det. Jeg løb hele ruten, men det var i futte tempo og med en enorm viljekraft..... Nå, Distancen 1900 meter svømning / 90 km cykling og 21.1 km løb blev tilbagelagt på 5 timer og 21 minutter. Hvilket var ok. Nr. 13 ud af 100 i min aldersgruppe..... Her kunne jeg godt komme igen. Det var et super løb. Billederne er taget af en af mine konkurrenter på hjemmebanen. ( Jan Lodberg ) Han måtte desværre stige af den hele Ironman

Ingen kommentarer: