mandag den 28. september 2009

Fantastisk demonstration

Forleden demonstrerede de danske lastvognschauffører mod de de konservatives forslag om at forbyde overhalinger på de danske motorveje. De ville holde sig inde i højre side af vejen, for at vise, at de derved ville skabe " nærmest global trafikkaos". og en " total mangel på varer i hele Danmark ". Jeg ved ikke lige hvorfor dette skulle ske. Jeg har selv en fortid bag rattet i en lastbil, og ved, at kører man som død og helvede, når man ca. 10 minutter hurtigere frem, på en rute fra grænsen til Aalborg. ( Motorvej hele vejen ) Hele vejen havde jeg skabt små køer efter mig og jeg havde brugt 20 % mere brændstof. Så må der da være mere fornuft i at komme 10 minutter for sent ( De død nok ikke af sult ) , spare brændstof ( Penge lige i lommen ) og være en del mindre stresset ( Arbejdsmiljø ).......... Og så må jeg sige at demonstrationen var en mønster oplevelse. Jeg kunne, sammen med alle de andre små bilister, suse afsted i et godt og fremkommelig tempo, mens kæmperne holdt sig inde i siden. Den meningstilkendegivelse må de gerne lave en gang til !

Ingen kommentarer: