onsdag den 16. september 2009

Livet i vejkanten


Forleden var jeg ude og cykeltræne, og langt ude på andet, i nærheden af Brørup, så jeg pludsentlig et fantastisk syn. Lige for mine øjne kom en lille ny kalv til verden. Jeg måtte hlde ind til siden og bare stå at nyde dette mirakel. ( Tog billedet med min telefon ) På mindre end ti minutter var kalven kommet til verden, var slikket en smule ren og var ved at rejse sig op, på sine tynde usikre ben. Man bliver bare helt varm indvendig, når man får sådanne oplevelser. Jeg bliver glad langt ind i sjælen og bliver enorm positiv. Da jeg kom på cyklen igen var der vildt megen energi, og en masse smil til alle jeg kom forbi. Livet er dejligt, man skal bare se det store i det små. Velkommen til verden lille kalv - Og tak for oplevelsen.

Ingen kommentarer: