fredag den 25. september 2009

Lead auditor OHSAS18001 er nu i hus !

Så er ugens anstrengelser slut. Ugen stod i kursus tegn. Jeg har i mange år beskæftiget mig med arbejdsmiljø, så nu mente jeg at det var på tide at få papir på min viden. Derfor var Lead Auditor certifikatet målet for kurset. BVC ( Tidligere BVQI ) var kursusudbyder, og det klarede de rigtig godt. Ok - Jeg kendte stoffet rigtig godt, med de var gode til at krydre undervisningen med øvelser - praktiske eksempler og teoretisk gennemgang. Ugen sluttede med eksamen. Svær for nogle af deltagerne, men ikke det store problem, når man har min baggrund. Jeg kan kun anbefale kurset til interesserede Mit største udbytte var at få systematikken på plads. Og det er altid nødvendig, når man til daglig " fiser" afsted fra opgave til opgave.

Ingen kommentarer: