fredag den 18. september 2009

Empowerment når det er bedst !

I denne uge startede jeg en længere række af brandkurser for mine medarbejdere. I samarbejde med Beredskabet i Gudsø, havde jeg sammensat en dag, hvor en rigtig dygtig brandmand ( Hans Chr. ) startede med teori, derefter var ude og prøve praktikken. Igen inde og tale lidt livreddende førstehjælp. Sidste på dagen brugte jeg så tid på at tale beredskabsplaner for vores 3 fabrikker og vise en del billeder for det vi har af problemer i hverdagen. Alle mine kollegaer var super motiveret. Gik til slukningsarbejdet med iver og var virkelig med på at få alt ud af dagen. Sådan en dage bliver man bare glad. Mit arbejde består hovedsaglig af at påvirke folk til at gøre det rigtig, og det var lige hvad de gjorde. Hvis de fremtidige brand kurser bliver lige så gode, så har jeg virkelig flyttet et par holdninger.

Ingen kommentarer: