fredag den 4. september 2009

bureaukrati når det er bedst !

Jeg opdagede et mindre problem med en tilladelse til at krydse en offentlig vej med Vinger fra vores produktion. Vi havde gjort det i mange år, og havde en mundtlig tilladelse fra den lokale landbetjent. Men nye tider fordrer, at man har sådanne tilladelser på tryk. Derfor kontaktede jeg Kolding Kommune. De sagde ok,. - Jeg skulle bare lige spørge det lokale politi. Jeg kontaktede politiet, som sagde ok. - Jeg skulle bare lige spørge ved politiets tung transport gruppe i Vejle. Jeg kontaktede så tung transport afdelingen i Vejle, de sagde ok. - Jeg skulle bare lige spørge i trafikministeriet. !!!! - Jeg spurgte så i trafikministeriet. Og de sagde ok. Jeg skulle bare lige kontakte Kolding kommune for skiltning. Alt dette arbejde for en tilladelse og sikring af transporten med to små skilte. Jeg tør næsten ikke tænke på, hvad det har kostet i tid og penge, at få denne lille sag på plads. Bureaukrati når det er bedst !!

Ingen kommentarer: